Lill hjärtat mitt

Melody är inte som hon brukar. Hon är extremt gnällig och vill inget alls. Hon kommer inte till ro fast hon är så super trött. Hon hostar och tappar luften, det är andra gången idag. Så nu vågar jag inte lämna hennes sida. Vad jag än försöker med, vill Melody ingenting idag. Tycker synd om min älskade tös.. Hon kändes jätte varm fast hon bara har blöja, så kände att det var dags för en temp, men som stannade på 37,8 alltså ingen feber.. Hoppas hon blir gladare snart. Älskade flicka mamma älskar fig mest ❤


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk på att ta tempen i rumpan för att dom napptermparna är inte alls till att lita på. Ett tips bara :)

Svar: tack för tipset :)
smulbebisen.blogg.se

2012-10-08 @ 15:56:11
Postat av: Mill

Har hört samma.. Dom napparna är inte exakta.. & 37,8 är väl lite feber .. När min plutta är frisk så ligger hon runt 37,4.. Så lite feber är det nog allt !

Svar: okej ska kolla rumpa nästa gång då :)
smulbebisen.blogg.se

2012-10-09 @ 08:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0