Min älskade Zakimbo

Jag vaknade mitt i natten av ren panik. Hade drömt hemska saker om Zakimbo som gjorde att jag blev ledsen och orolig. Fick kalla upp honom i sängen för att ligga och gosa med honom. Denna drömen kändes sann och just dom drömmarna hatar jag när man inte vet om det har hänt eller inte.

Zakimbos ben i drömen hade gått mitt av så det var skruvat och hängde bara. Han hade så fruktansvärt ont min lialla pojke att han skrek som bara den. Han ville inte man skulle komma nära honom han ville vara för sig själv. När vi skulle lyfta upp honom för att åka iväg med en hastig fart till sjukhuset så skrek han ännu högre och man såg att hans tårar rann ner för hans kinder...

Tur att det bara var en dröm. Inget sånt får hända min älskade finaste Zakimbo. Han ska alltid vara frisk och glad och leva tillsammans med oss föralltid. Zakimbo vi älskar dig så otroligt mycket, det finns ingen bättre hund än dig du har allt som dom andra inte har. Du är det där lilla extra och det strålar om dig alltid. För mig kommer du alltid vara den bästa, min lilla ögonsten. Älskar dig gubben du och jag föralltid <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0