Mysiga dagar i stan

Full rulle hela dagen lång har det varit. Nu har jag satt mig tillbaka en stund medan Smulbebisen sitter i babysittern en stund. Farmor Anni kom på besök imorse och vi myste lite allihopa, men kom sedan på att vi kunde köra iväg en runda till stan för att kolla lite i affärer och sånt. Vi fick lite saker av finaste Anni också som jag tänkte köpa till köket. Du är så god hjärtad och underbar, tusen tack finaste du jag är mer än supernöjd över dom fina bordstabletterna och min fina köks handduk. När vi hade shoppat lite och kollat i stan var det dags att ge sig ut till andra sidan stan för att lämna baby på jobbet.. Så nu jobbar han och själv sitter smulan, jag här och myser..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0