Ny Hallmöbel

Ohh, äntligen har jag fått en hallmöbel av mitt älskade hjärta. Tusen tusen tusen tack min finaste livskamrat. Jag är supernöjd som bara den och tycker att lägenheten får mer liv med lite härligt ljusa möbler.

Jag älskar dig så otroligt mycket ska du veta. Fast vi har våra toppar och dalar så är det ändå ett starkt band som knyter oss samman igen. Jag älskar dig jätte mycket och jag vet att du älskar mig också.. Du är pappa till mitt barn och det är jag väldigt glad för. Tack älskling för du finns <3
 

Kommentarer
Postat av: Patricia

Var har han köpt den fina byrå till dig ? Jag som har letat och letat länge men inte hitta någon?! Med vänlig hälsning, patricia fin blogg

Svar: Vi hittade denna på en loppis. Men ni kan ju alltid finna det Jysk
smulbebisen.blogg.se

2012-10-17 @ 21:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0