Nya saker

Jag hade i några dagar gått fram och tillbaka och tänkt på om jag skulle köpa den där lampkjolen på Netto eller om jag skulle skita i det och vänta. Men eftersom jag har målat om vår lampfot som var helt svart till vit, så tyckte jag att det var en bra idé att fixa en snyggare skärm till lampan också. Så älsklingen köpte en super fin shabby chic lampkjol till lilla mig som jag ville ha. Och själv passade jag på att köpa hissgardiner till köket när dom sålde ut dom billigt idag. Tror inte jag kunde gjort ett bättre klipp, hela 32:- kostade den!! Och super fint blev det i köket nu helt plötsligt. Dags att ge sig ut på loppis imorgon och söka efter kanske en lampfot?!?! Eller varför inte en helt ny lampa till fönstret i köket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0