Nymålat!!

Måla måla varje lördag också varje dag, det tycker jag är bra! Wiiieeeee, som ni har märkt här i bloggen håller vi på att få liv i våra tråkiga vanliga svarta IKEA möbler. Vi ger dom nytt utseende och ett nytt liv. Varje människa i Sverige, har minst en sak från IKEA i ditt hem. Och varför ska man just ha som alla andra?! Nä fast möblerna är relativt helt nya, inte längesedan vi köpte dom på IKEA, så vågar vi ändå att göra om dom till våra egna.. Det är så avslappnande och hur kul som helst. Jag är en människa som måste ha något att göra typ 24 timmar om dygnet annars kryper det i kroppen. Jag hatar att inte ha något att göra det gör mig förbannad.. Så nu njuter jag istället av livet med massor med roliga projekt.. Vi har börjat att måla nattduksbordet just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0