Pengar som går till något bra

Jag älskar att stödja saker, där pengar går till något bra. Det är oktober månad och det är bröstcancer som man ska stödja nu. Varje år köper jag alltid det nya rosa bandet och bär det med mig antingen på väskan eller på jackan. Men varför glömmer man bort allt annat då?! Bröstcancer är ju så stort dom gör galer och allt, men all annan cancer då?! Jag tycker att rosa månaden skulle varit en månad där vi inte bara räknar med bröstcancer utan vi ska ha en gala för all cancer hela månaden. Jag stödjer i alla fall nu barncancer också. Bär med mig två olika armband varje dag där det är ett bevis på att man vill försöka hjälpa dom som är utsatta för den hemska sjukdomen. Jag hoppas dom en dag kan finna ett botemedel mot cancern.. Gör som jag, köp er ett armband för att stödja den hemska sjukdomen och köp er ett rosabandet och sätt på jackan!! Finns inget att vänta på, bara att göra det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0