Shopping, sedan mys med familjen

Älsklingen slutade igår vid halv ett tiden. Så jag åkte iväg till den fina delen av Malmö för att hämta honom från jobbet. Sedan utgick vi därifrån vad vi skulle hitta på. Baby ville tillslut till Centersyd för att checka läget i den djuraffären där och sedan så skulle han byta en T-shirt från H&M som hade gått isönder efter bara en timmes användning..

Reget öste ner från himlen och jag hatar att köra då det regnar. Är så rädd att få vattenplaning, då mina däck är lite mer slitna än vad dom ska vara, men nu i veckan blir det dags att åka iväg till en bildverkstad så sätter dom på mina fina vinterdäck istället..Men efter många om och men så kom vi slutligen fram till Centersyd där vi gick och strövade bland alla miljoner affärer..

När vi kände att vi fått nog med att titta på alla kläder så åkte vi istället hem till jakriborg för att träffa farmor Anni och faster Bella. Vi åt middag och hade jätte trevligt tillsammans. Kom hem vid tjugo i elva tiden igår kväll, så vi var lagom trötta när vi kom hem. Klädde av Melody, bytte blöja på med jamasen sedan var det pang bom i sängs..

Melody älskar att titta på TV.en, här sitter hon i soffan med pappa och tittar på Sunes Jul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0