Shopping

Idag har det varit full rulle sedan morgon till kväll. Innan älsklingen åkte iväg till jobbet så åkte vi iväg för att kolla in nya Mobilia center och fann att äntligen Gina Tricot har kommit dit, wooohooo!! Där inne bytte jag mina söndriga leggings som jag igår efter jag kom hem såg var i sönder. Lagom roligt då jag absolut inte hade några kläder att ha på mig nertill. Så fick rota fram ett par mamma byxor så länge. Men nu har jag äntligen hela leggings igen. Efter Mobilia så åkte vi iväg och fixade en julklapp till hans syster Bella, skönt att börja fixa sådant redan nu faktiskt. När jag hade lämnat min älskling på jobbet så åkte jag sedan till Coop Forum outlet för att möta upp pappa där. Vi kolla läget och sedan åkte vi hem till mamma och pappa igen. Gav Melody mat och gjorde mig själv lite mat. Sedan kom lilla mamma hem och vi åkte iväg till Nova i Lund för att shoppa lite nytt till mig, då jag absolut inget har att ta på mig.. Hittar fan inget iheller som passar. Men hem kom jag ändå med två tröjor. Skönt!! Räddad för stunden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin den rosa tröjan är.. Var har du köpt den om man får fråga? :)

Svar: finns på kappahl
smulbebisen.blogg.se

2012-10-02 @ 20:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0