Torsdag morgon

Det har varit en skön natt här hemma. Melody har vaknat några gånger, men somnat om ganska så snabbt igen efter maten. Nu ligger vi här tillsammans och myser. Snart är det dags att gå upp och göra lite mat till snäckan. Sedan tror jag hon vill busa i gymmet en stund och då kan jag passa på att bre två kanel knäcke och dricka ett glas mjölk.. Kanske hinner man sitta lite vid datorn också, eller hinner jag göra mig färdig för dagen. Det återstår att se. Mannen är i alla fall på jobbet och kommer hem vid halv ett tiden. Då ska Melody och jag vara redo för att åka iväg. Mamma pappa och Smulbebisen ska åka till vackra Jakriborg till farmor Anni och mysa tillsammans. Sedan vis sex tiden ska vi iväg på middag till Babys kompisar. Ska bli riktigt trevligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0