Var tar tiden vägen?!

Myran lilla älskade finaste du, idag är det åtta år sedan du kom till världen och gjorde dina föräldrar till världens stoltaste.. Du var så liten och go, jag minns det som det var igår jag kom till BB och du låg där i den stora vagnen, dina händer var så pytte små och du låg och sov under hela besöket vi var där. Tiden rullade på och du blev mer än ett år. Vi träffades mycket och hade så skoj tillsammans, du va min lilla ögonsten och du gjorde mig så glad av att bara få vara i din närhet.

När jag fick veta att jag skulle få bli din gudmor tändes ett ljus inom mig. Jag var så stolt, jag skulle få bli gudmor till dig. Åren rullade ännu mer på och du blev allt större och större. Nu ville du inte längre pussas och kramas hela tiden.. Jag tycker det är så otroligt sorligt att vi nu inte har träffats på något år. Myran jag saknar dig verkligen och jag tänker på tiden då det var du och jag. Jag ber dig tusen gånger om ursäkt att jag nu inte längre är så mycket vid din sida. Men du du ska veta min älskade Myra att jag älskar dig så otroligt mycket och att jag är så stolt över dig min gosse.

Ett stort grattis till min älskade Jonte Myra på din födelsedag. Nu är du åtta år och en stor pojke.. Love you darling <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0