Varför alltid jag?!

Varför ska jag ha en sån jäkla otur i livet? Varför måste allting drabba just mig? Jag som är så rädd om allt jag gillar, så går det bara ändå isönder. Är det inte mobiler, så är det datorer eller så är det kameror. Jag är så otroligt ledsen just nu att jag vill bara lägga mig ner på golvet och gråta ut.

Idag skulle vi ta fina höstbilder på Melody som jag tidigare berättade för er. Min systemkamera lever sitt egna lilla liv och vill inte alls vara med mig mer. För varje vecka som går så är det något nytt som inte vill fungera riktigt. Från ingenstans för några veckor sedan så slutade min kamera ha fokus på objekten jag skulle ta bilder på. Jag kunde fånga så sjukt fina ögonblick men när jag kollade på bilderna så var det ingen fokus på just det som det skulle vara fokus på.

Jag trodde jag hade blivit dum i huvudet och att jag inte kunde ta bra bilder mer. Men det var ju inte riktigt mig det var fel på utan kameran. Veckorna gick och helt plötsligt var det mer och mer som inte ville fungera. Som idag när vi skulle ta bilder på Melody så mitt under fotograferingen började kameran lägga ner helt. Det gick inte att ta bilder helt enkelt. Hur än mycket jag tryckte på min knapp så tog den inte bilder. Jag var tvungen att stänga av den och helt plötsligt stod den att den tänkte... det tog sjukt lång tid innan den ville stängas av och bilderna som jag hade tagot sparades aldrig (märkte jag nu när jag hade tömt kameran)

Jag som verkligen älskar att ta bilder och just nu är det bästa som finns att ta på vår älskade dotter Melody underbara bilder. Men nu ska helt plötsligt min älskade vän lägga av för gott känns det som?!

Men det är som vanligt. Då man är fattig och inga pengar har, så ska saker och ting gå isönder. Varför varför varför? Mina fina ögonblick med min dotter ska jag inte få ha mer på bild?! FAAAAAAAAAAAAAN, jag blir så ledsen. HELVETES PISS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0