101 dagar kvar!

Sitter här och planerar vad alla ska ha i julklapp. Det gäller att vara ute i så pass god tid när det gäller julklappar och födelsedags presenter. Mest när man vet att ekonomin inte är den bästa iheller. Då gäller det att planera för framtiden och spara till dom speciella gåverna man vill ge alla.. Jag vet redan nu vad jag ska ge baby i alla fall och sedan tror jag att jag vet vad mamma och pappa också ska få, men ännu inte helt hundra eftersom jag verkligen måste se med pengarna om det kan räcka eller om det inte alls kommer att gå.

Allting handlar inte iheller om pengar och hur dyra sakerna ska vara bara för att det ska va dom bästa klapparna. Det gäller att hitta saker som kan ha en betydelse. Eller något som man verkligen behöver och vill ha.

Jag vet också redan vad vi ska ge Smulbebisens farmor i julklapp så liten bit på vägen har jag iaf kommit. Prefekt nu gäller det bara att finna sakerna och spara pengar köpa dom och slå in dom. Sedan är allt fixat och klart! NICE.
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0