BVC

Jag kunde inte vänta till onsdag, så jag ringde BVC men kom aldrig fram. Fick ringa min mamma och fråga om hon ville köra mig till Hjärup för att visa upp lilla Smulpajen till sköterska på BVC. Smulbebisen har massor med hormonplidor i ansiktet, bröstet, nacken. Men nu hade det börjar vara vid öronen och kinderna. Och som mamma blir man orolig om detta verkligen är normalt. Aldrig sett en bebis med så mycket liksom. Så lika bra åka dit och höra med dom. Ingen tid bokad utan åkte bara dit tog chansen att få komma in och visa, gick hur bra som helst. Detta var normalt men vi skulle badda med asol där det va varigt och sedan smörja tunt lager med hydorkortison salva (stava?!) men ni fattar säkert vad jag menar haha!! Hoppas detta kommer hjälpa henne med att bli av med dom fula dumma plidorna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0