Finner inga ord

Smärta, smärta, smärta! Fy i helvetes smärta är orden nu. Jag ligger i sängen, vänder och vrider mig av smärta just nu. Tänker hela tiden på att det kommer bli bättre snart, jag klarar det här också. Men jag vill bara ge upp jag vill bara somna om och vakna upp imorgon utan att ha såhär ont. Om man till och med fyra på morgonen måste ta ett varmt bad då mår man verkligen inte bra alls. Inte om man heter Elina i alla fall!! Tänkte ringa till VC nu på morgonen och begära om en tid idag till en doktor. För jag klarar inte en natt till med detta skitet. När jag har ont mår jag illa som fan och jag fryser som bara den. Men inte ska man bara ha problem med tårna just nu, nä varför skulle jag inte också få Tandvärk?! Äh jävla skit ! Men tårna är dom jobbigaste och man tror det ska bli bättre men fan inte det inte!! Kryper tätt in till Lill hjärtat nu och ska försöka sova någon timme till. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0