Första mötet sedan Smulbebisen kom till världen

Godmorgon världen!
Idag är det verkligen höst utanför fönstret. Man känner hur den kalla luften kommer in vinandes genom hela lägenheten. Älskar det! Nu börjar det bli kallt och man får ta på sig en massa härligt sköna kläder som ska värma en gott om kroppen..

Just nu har jag och Smulbebisen gott upp ur sängen och förflyttat oss till soffan istället. Här sitter hon brevid sin mamma som bloggar lite på datorn. Vi lyssnar på låtar från Astrid Lindgren filmerna och myser tillsammans. Jag tänkte snart göra vid mig för att sedan bege mig till mamma och pappas härliga hem. Där hemma kommer min älskade storebror vara en stund. Så äntligen ska jag få träffa honom, längtar jätte mycket då det var ett bra tag sedan vi sågs. Och han ska få träffa sin systerdotter Melody för första gången också.
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Så stor min tjej blivit! <3

Svar: Hon har blivit en stor flicka ja :) hela 7 veckor oå bilden :D
smulbebisen.blogg.se

2012-09-24 @ 09:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0