fotografering

I morse så började det med att jag satte igång att städa undan allt skit här hemma. Diskade och dammade lite här och där. Försökte göra min dotter nöjd samtidigt mellan varven. När jag ändå höll på att dona och greja med allting så passade jag även på att möblera om sängen lite. Jag gillar inte alls att sova längst ut så nu kan jag och Smulan sova längst in så älsklingen också kan få plats liksom. Han har knappt fått plats i sängen eftersom Smulan ligger längre mot hans sida än mig då jag lägger upp kuddar längst ut i sängen haha! Som sagt känner mig inte trygg att ligga längst ut.

Nog om detta. Sedan blev det en lång fotografering med mina små. Zakimbo är så otroligt duktig, han tar det försiktigt och han lyssnar på en när man säger till honom att göra de och de. Smulbebisen är med i blicken och följer kameran hela tiden. Det blev en del kanon bilder som ni ska få se på nu..
 


Kommentarer
Postat av: lindisha5barnsmamma

så fina bilder det blev så fin bilden blev på de båda

Svar: tack :)
smulbebisen.blogg.se

2012-09-21 @ 13:08:17
URL: http://lindisha5barnsmamma.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0