Home sweet Home

Wow, det här med landet och alla människor tar på krafterna. Idag har jag inte alls mått super bra och tycker det är jävligt skönt att komma hem faktiskt. Jag mår riktigt illa och känner ingen energi alls idag. Smulbebisen hon äter Zakimbo och mannen vilar bredvid. Vi var på loppis idag, men jag tyckte det va sjuka priser och knappt något som man ville ens ha hem. Men vi hittade något iallafall så vi inte var där helt i onödan. Men det va första och sista gången man åkte dit där! Men vi har ändå haft en super mysig dag.


Kommentarer
Postat av: ♥Veronica, Mamma till Liam♥

Då var de er jag såg haha! :P Tyckte väl ansiktet och vagnen var bekant! :P

Svar: :)
smulbebisen.blogg.se

2012-09-03 @ 08:02:51
URL: http://thisisshit.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0