i lugnet

Idag åkte jag och Smulbebisen hem tidigare än vad jag hade planerat. Men det är så skönt att ibland bara få vara hemma i lugn och ro liksom innan kvällen är slut och man ska krypa till sängs. Vi är alltid ute och far och flänger från morgon till kväll. Men vi får väl se när dagen kommer då vi bara är hemma och inte gör så mycket. Tror jag ens att den kommer att komma?! Haha, jag har svårt att bara sitta still och bara vara hemma. För det finns liksom inget man kan göra här hemma, hade jag haft projekt som att måla något eller göra andra saker hade det varit en annan grej.
 
Smulbebisen ligger och äter och snart börjar x-factor. Ska bli så mysigt att ligga här tillsammans med henne och mysa framför tv:en.. Snart kommer även mannen hem. LÄNGTAR!!!!!!
 
Dagens Smulbebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0