Ibland blir det inte som planerat

Go förmiddag på er!
Det blev inte som det var planerat idag, vilket är jävligt synd då man sett fram emot att få träffa sin bror och ha tid att prata. Nä istället fick jag åka dit pappa och han jobbade, stå utanför huset och träffa honom i tio minuters tid där istället. Men men, bättre än inget i alla fall. Nu har han fått se Melody i verkligheten och inte bara på massor med bilder..

Nu är jag och Smulbebisen hemma igen och Zakimbo är hemma hos Wilma och leker och myser med henne. Jag har precis fått i mig lite frukost. Kanske inte världens nyttigaste iheller. Men det fanns en bit paj kvar som jag inte ville slänga. Så åt upp den istället haha! Jag som hade sagt till mig själv att inte äta något skit idag. Att detta var en ny vecka med hårda tag. Så blev det såhär. Hum.. Men skit samma, man ska leva och njuta så länge man finns vid liv..

Älskade Melody ligger här brevid mamma i soffan igen och sover en stund till. Och då har jag ju alltid tid för att sitta här vid datorn och göra lite saker som jag behöver göra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0