Iväg på ärende

Idag har jag efter VC åkt på lite olika ärende på egen hand tillsammans med Melody. Nu är den ena saken avklarad, hjälpte mamma och pappa med en sak för dom båda jobbar och står i. Men sen åkte jag till Mobilia och mötte upp Jessica och Leo. Vi gick där och strövade runt och tog död på tiden. Satte oss ner för att ge barnen mat. Men efter Mobilia skulle jag egentligen åka iväg för att fixa det sista för älsklingens överraskning. Men såg att tiden hade runnit snabbt iväg och kändes inte lönt att åka till andra sidan utanför Malmö, då jag skulle hämta älsklingen tre till då denna sidan utanför Malmö som jag redan befann mig i. Så Smulan och jag sitter i bilen och väntar på att mannen ska sluta jobbet! Sen åker vi iväg för att fixa det andra :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0