Kaos på stan

Idag har vi haft en mysdag. Det blev storstädade hemmet innan vi åkte ut på äventyr. Vi åkte i alla fall iväg mot stan men idag har det varit kaos i hela Malmö! Var kommer alla människor ifrån?! Fattar det inte. Känns som det är några dagar kvar till julafton så mycket folk är det överallt. Men vi fick gjort det vi skulle iaf och det är ju skönt! Efter stan åkte jag hem till mamma och pappa tillsammans med Smulbebisen och Zakimbo. Vi stannar här över natten för älsklingen ska iväg med sina kompisar hela kvällen och natten lång. När vi kom till mormor och morfar fick Smulbebisen en present. En body matchande byxor och deeggelapp super fina kläder från Name it. Tack så hemskt mycket kär ni. Sedan fick även jag en liten present och det gick rakt in i hjärtat och tårögd blev jag också. Tack tack tack, ska hitta en fin plats där jag ska ha tavlan. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0