Lugn i bilen

Jag är helt slut i hela kroppen. Detta har varit en mycket jobbig dag, tagit enormt på krafterna bara efter operationen, sedan en Smulbebis som inte gjort något annat än att gnälla hela långa dagen. I bilen hem från mormor så sov hon och var lugn tills man stannar bilen, då börjades det igen. Nu har hon fått lite mat och jag hoppas på att få henne att somna. Hon har sovit Max en timme idag på hela dagen .. Så nu är det på tiden att sova. Sedan ska jag göra mig klar för natten jag också. Baby han slutade jobbet nyss och är inte hemma från vid halv tio tiden. Usch jobbigt just nu!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Gud va underbart att läsa att det inte bara är min bebis som är omöjlig ibland... :) älskar din ärliga blogg ...

Svar: Klart man ska vara ärlig. Alla dagar är ju inte en dans på roser ;)
smulbebisen.blogg.se

2012-09-13 @ 08:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0