När det onda tar över

Nä fy i helvete säger jag bara. I natt fick jag otroliga smärtor i magen på vänster sida, det gjorde så ont att jag skrek och grät så ont det gjorde. Jag låg där i sängen och försökte sova men det ända jag kunde göra va att vända och vrida mig i panik av smärta. Jag visste inte hur jag skulle ligga för att det skulle göra mindre ont. Efter någon timme så släppte det lite och jag kunde andas ut och äntligen somna om. Men vaknade igen efter en timmes tid av att jag fick den vanliga otroliga smärtan i bäckenet. Nu hade jag inte bara en smärta att försöka ta mig igenom utan två otroliga smärtor.. Det är hemskt när man inte vet vad och hur man kan göra för att lindra det på bästa sätt. Nä istället får man ligga där och ha ont tills det släpper lite och man lyckas att somna om. Nu har jag varit vaken i timmar och har jätte ont. Jag hoppas jag lyckas somna om snart innan det är dags att gå upp igen för att ge Melody mat och tröst när hon vaknar upp.. Nä usch nog om detta. Nu blir det att hålla om sin dotter och få kärlek och tröst från henne ❤ god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0