Överbevisa

Det finns en läsare här som kallar sig själv för "NYFIKEN" och har undrat om mina ögonbryn nu och sagt en massa. Här ska du få ett helt inlägg istället för att jag kommenterar tillbaka. Jag har ögonbryn men fyller i dom som jag sagt klart och tydligt, jag har inte åkt ut för någon olycka eller vad du frågade första gången. Utan mina ögonbryn är jävligt tunna och syns knappt. Men det blir bättre och bättre nu efter graviditeten.. Nu hoppas jag du har fått svar på dina frågor och nu får du också se mig utan smink.


Kommentarer
Postat av: nyfiken

fölåt menade inget illa... har aldrig sett nån rita dit så innan bara.. jag fyller med i mina men inte runt om så det var en ärlig fråga bara.. förlåt om du tog illa upp. det var snyggare utan färg :D

Svar: Jag tappade mina ögonbryn när jag väntade dottern. I slutet av min graviditet fick jag tillbaka lite av dom. Och det är många många som gör sina ögonbryn så det är nog fler som målar så som jag typ än bara där man har hår. För det ska bli så jämt som möjligt.
smulbebisen.blogg.se

2012-09-04 @ 10:56:54
Postat av: Erica

Bra svar på tal, Nyfiken skulle nog inte ens våga visa sig utan smink som sitter & kommenterar & försöker nedvärdera vidare nu genom att skriva att hon bara fyller i sina där det finns hår typ! Tycker du är självsäker som visat upp din mage trots bristningar & nu utan smink :) All power till dig!

Svar: vad du är för go. Det är såna som dig som gör att man får mer power :) Jag tappade mina ögonbryn när jag väntade Smulan, sen så i slutet av graviditeten började jag få tillbaka lite. Sen nu kommer dom ut mer och mer..

Jag skäms inte över hur jag ser ut. Jag är liksom skapt så. Men sen att jag inte gillar min kropp eller utseende är en annan femma, men man kan inte göra något åt saken mer än leva med det liksom :)

Tusen tack för allt fint du skrev :) <3
smulbebisen.blogg.se

2012-09-04 @ 11:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0