Paaaang

Jag kan fortfarande inte släppa det. Hur fan kunde jag inte titta åt höger?! Hur kan jag missa en sån sak?! Herregud såna sker får bara inte hända. Men det sjukaste av allt va att jag tog det lugnt och hann bromsa precis innan bilen hade kört in i sidan på oss. Och hade jag kört som vanligt och gasat på som alltid hade vi inte suttit här idag. Vad var det som sa att jag inte skulle ha bra ax som vanligt?! Va det inte menat att det va min tur?! Va detta ödet?! Eller var det bara en ren jävla tur?! Jag tittade bara på den bilen som skulle kört men som aldrig körde. Sen tänkte jag fan kör inte då så glömde jag titta ännu en gång åt höger. Skrämmande!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0