Presenter

Hejsan hoppsan alla läsare!
Hemsk jag känner mig då jag lovade att mer inlägg skulle komma upp på kvällen igår. Men vi hade verkligen fullt upp med annat liksom så tiden fanns inte till från då det var sent på kvällen innan vi kom hem. Och när vi väl var hemma igen så satte jag igång med att rensa bland Melodys lådor där hon har alla sina kläder och saker.. Sen var det dags för att sova! Tiden går så otroligt snabbt när man har en liten här hemma..
 
Men nu är det en ny dag och jag har precis diskat och städat i köket. Tog en liten paus och satte mig här nu innan jag ska hoppa in i duschen och göra mig färdig för dagen. Smulbebisen leker i gymmet och älsklingen han ligger i sängen och kollar på Gustafsson tre trappor och vår lilla Zakimbo han busar med sitt ben..

Igår var vi ju hemma hos underbara svärmor / farmor Anni och hade super mysigt. Vi åt gott och mös framför tv:en allihopa. Smulbebisen hon fick presenter och det fick även jag som jag tänkte visa er här nedanför..

Melody fick en super söt body med massor med vita hjärtan på. Hon fick matchande byxor, strumpor och kofta till. Hon fick även en liten kanin som låter när man skakar den. Super tack underbara Farmor för dom fina sakerna till älskade Melody. Kommer bli perfekt då hon kan använda den storleken <3



Sedan kommer vi till ett super fint underbart armband som jag fick av min älskade svärmor Anni. Du har verkligen prickat in mig helt rätt. Älskar det super mycket och är super glad för det. Super tack älskade du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0