Problemen med tårna

Hejsan hoppsan fallerallela!
Nu tänkte jag dra upp det här med mina tår ännu en gång. Eftersom jag vet att jag fått frågor om dom så kan jag lika gärna säga det här också. Jag skulle ju få åka till VC i torsdags för en operation med att dra naglarna. Men på morgonen ringer ett skyddat nummer och jag svarade, det var VC som skulle meddela att dom idag inte hade tid att ta bort dom. Jag skulle få en ny tid och den nya tiden är på tisdag. Jaha, det var ju jätte bra?! Skulle jag gå här hela helgen och ha så förbannat ont ?! Jag sket i vilket och försökte ta det som det kom liksom. Jag hade ju liksom inte så ont så jag kände för att dö, det var en smärta men jag kunde klara den.

Igår blev smärtan ännu värre och där kände jag för att dö. Jag kunde inte stå på vänster foten. Höger foten hade jag ju redan dragit min nagel liksom, så den var bara inflammerad men det är en annan smärta. Så jag gick in i badrummet för att kolla en närmre titt på min onda tå. Jag började pilla, men jag hittade inte vart den satt fast i skinnet. Jag rev av en bit, men det blev inte bättre liksom. Tillslut så bet jag mig så hårt i munnen och grävde för kung och fosterland i sidan av naglen. Nu hade jag hittat var den satt fast. Mina damer och herrar, det var ingen vacker syn. Den var så långt in och jag drog tills jag knappt fick någon luft. Men jag fick ut den från köttet och drog bort skiten. Där stod jag med min pincett i handen och höll naglen som hade suttit fast, jag förstod med en gång varför det gjorde så förbannat ont. Det är helt sjukt ju?! Med en gång naglen var ute ur köttet släppte smärtan med en gång. Jag hade aldrig kunnat väntat så pass länge innan dom skulle gjort detta på mig.

Jag opererade mig själv utan någon jävla bedövning. Nu känner man sig fri och kan gå igen. Men nu ska vi bara bli av med all inflammation för det är en annan smärta som också måste försvinna. Då jag inte kan ha vanliga skor eller något på mig.. En dag i taget, snart är tisdagen kommen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0