Shabby chic

Hade jag fått bestämma hade det blivit shabby chic inredning i vårt hem. Jag kan inte sluta att älska stilen. Innan hade jag mycket saker med just shabby, men sen har det TYVÄRR blivit mindre utav det! Hela kvällen lång har jag suttit vid blocket och tradera och kollat shabby chic prylar och vanliga möbler man hade kunnat målat om. Hittade även ett köksbord som jag skulle vilja ha.. Man kan hitta mycket fynd och göra om till sitt egna. Men en fråga till er. Som ni ser på shabby chic möbler så står det nästan alltid texter på dom. Var hittar man text mallar?!?!


Kommentarer
Postat av: A

Pröva panduruhobby :) kan tänka mig att dom har

Svar: får kolla där en dag :)
smulbebisen.blogg.se

2012-09-23 @ 09:16:46
Postat av: Jessica

Unikdekor.se :)

Svar: det är ju bara väggtexter
smulbebisen.blogg.se

2012-09-23 @ 10:31:25
URL: http://www.jessilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0