Stenen från hjärtat är borta

Nu slipper jag ligga och grina och vara osäker på om Cicci skulle komma ner från Sundsvall till Melodys dop. För nu är resan bokad och klar. Nu har stenen från hjärtat äntligen försvunnit. Är så otroligt glad att jag äntligen ska få träffa min underbara ängel snart igen.. Och att hon äntligen ska få träffa Melody.

1 December är datumet då min finaste kommer ner för första gången till Malmö. Nu jävlar ska du få se storstaden där jag kommer ifrån. Kanske inte så mycket att se, då man som du kommer ifrån Sundsvall och har ängar, berg och skogar runt omkring dig. Här är det bara avsgaser och tråkigt skit.. Men jag ska försöka visa dig runt så mycket jag kan. Hitta några fina ställen som man tycker om att vara på. Sedan så får jag väl visa dig runt på våra shopping center. Haha, lite annat än Birsta vill jag lova dig. Och har vi tur så kommer också vårt nya största ha öppnat. Jag längtar så mycket så jag blir alldeles tokig.

Cecilia jag älskar dig det hoppas jag att du alltid vet <3
 
Min vackra älg <3

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vill se allt! alla platta vägar till hooden! Haha närå, men ska bli kul att komma ner i några dagar! Tågresen ser jag INTE fram emot! haha.

mvh ÄLGEN!

Svar: <3 käääääääääääärlek
smulbebisen.blogg.se

2012-09-20 @ 08:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0