Stor städ opch gnällig bebis

Nu har jag äntligen blivit klar med storstädningen i det regniga vädret. Lilla Melody har varit en ledsen flicka hela morgonen och inte velat någonting mer än att gnälla. Så då tänkte jag att hon kunde få gnälla lite medans mamma tog tag i städningen så det kunde bli fint och frii från damm och smutts här hemma.

Gnällody låg i sin säng (som hon hatar och inte alls vill ligga i) Men där fick hon skrika lite innan jag gick och tröstade henne. Hon måste ju vänja sig att mamma inte alltid kan ta upp henne när hon är ledsen och inte vill ligga i sin säng.. Men sen satte jag henne en stund i sin gunga och där trivdes hon bra.. Nu har vi en nöjd och glad Melody igen. Och ett rent och snyggt hem! WOOHOO..
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0