Sussar sött

Nu sover hela familjen, alla utom jag som har så ont i min inflammerade tå som baby idag råkade trampa på naturligtvis. :-( men ska ut i köket ta mina tabletter och hoppas på att kunna koppla bort smärtan och sova några timmar innan Smulpajen vaknar till liv och vill ha lite mat! Det skönaste av allt är att jag nyss pumpat ut massor med bröstmjölk och ställt in i kylen till natten. Provade för första gången idag en manuell bröstpump. Det kan jag verkligen rekommendera varmt om hjärtat till er mammor där ute. Den är tio tusen gånger bättre än den elektriska pumpen man hyr på BB. Fick hem räkningen idag från den pumpen jag hade hyrt från BB, räkningen hamnade på femhundra lappen och idag ångrar jag mig djupt att jag inte istället köpte en helt ny manuell pump från MAM istället för att gå och hyra något som kostar så mycket och som man inte ens får sedan, utan måste lämna tillbaka den! Helt värdelöst faktiskt. Men man är alltid efterklok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0