Trött - pigg

00.32 vaknade Melody och pep till lite, nu va det dags för lite mat. Man sätter sig till rätta i sängen och gör sig redo för amningen. Hon åt och åt, satt i halsen som vanligt och åt ännu mer sen igen. Hennes ögon började falla ner och jag märkte hur trött hon blev. Upp på axeln och rap kom ut. Nu va hon trött och jag la henne mellan oss som vanligt på sin kudde. Men lilla Melody vägrade att somna och tiden rann iväg. Pappa fick ta sin dotter och jag gick på toan. Målade naglarna och blev allt piggare och piggare. Melody blev ännu piggare hon också eller så blev hon allt mer hungrig igen. Nu va klockan 03.20 och dags för mat ännu en gång. Nu sitter jag här igen och ger dottern mat! Ska vi hoppas på att denna gången ska hon somna efteråt?! Men själv är jag så jävla pigg och tycker det är synd man ska somna om.. Ska liksom upp sju igen så känns så olönt, men måste för mitt eget bästa!! Annars blir dagen så otroligt lång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0