vackraste halsbandet

Idag fick jag äntligen hem mitt underbart vackra halsband. Jag är så otroligt nöjd och glad över det. Nu har jag förevigat min dotters hand och fotavtryck i ett halsband.. Jag kommer bära detta med stolthet! Älskar dig Melody så otroligt mycket och du betyder mest för mig. Du är det absolut bästa i livet och mamma är så stolt över dig min fina flicka.
 
Här är hennes hand och fotavtryck som dom har använt för att skapa det underbara halsbandet med.

Här är det otroligt underbart fina halsbandet <3



Kommentarer
Postat av: Catharina

Så fint!
Vart är det ifrån?

Svar: Jag får kolla det sen. Men jag vet att lifestone och älskadebarn har det också
smulbebisen.blogg.se

2012-09-03 @ 19:09:02
URL: http://Lillemans.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0