VC & BVC

Nu ska jag snart klä på lilla Smulbebisen och göra henne färdig för dagen. Vi ska ut mot landet och besöka först vårdcentralen för en operation av min högra tå. AJJJ! Sedan så får vi sitta ner och vänta tills nästa tid på BVC där vi kommer träffa en läkare idag. Det är en vanlig kontroll, sedan har jag ju lite frågor angående hennes andning som jag är lite orolig över. Vi får helt enkelt se hur allting går och om man får något bra svar angående det.. Zakimbo kommer Melody och jag att ta ned oss, för när vi är färdiga så åker vi hem till mamma / mormor och går ut med det vita monstret Wilma..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Lite komiskt att vi båda ska först till vc för att sen sitta och vänta på ett BVC besök med läkaren. Lycka till med allt :)

Svar: Hahaha sjukt ju :P Hur gick det för er då?
smulbebisen.blogg.se

2012-09-12 @ 08:08:40
URL: http://sbengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0