WoooW

Go förmiddag alla läsare!
Denna morgonen har varit en tuff morgon. Att vara ensam hemma och ha hand om både hund, gnällig flicka och städa samtidigt är inte alltid det lättaste. Lilla älskade Gnällody har inte alls vetat vad hon vill göra och vara nöjd med. Hon har varit vaken hela morgonen lång och jag har sprunigt fram och tillbaka till henne om och om igen samtidigt som jag har städat hela hemmet. Men det har gått bra, tycker mest synd om älskade hjärtat när man inte vet vad det är som inte stämmer. Kanske har hon ont i magen, kanske ville hon bara ha kärlek och närhet eller kanske va det något annat. Det är tufft och det gör ont i ens hjärta när man inte vet vad och hur man ska göra för att få sitt barn nöjd och glad.

Nu är hemmet iaf städat och lilla älskade Melody ligger i sängen tillsammans med storebror Zakimbo och vilar sig efter maten. Själv sitter jag här helt färdig och osminkad. Ska snart ställa mig i badrummet och få iordning på utseendet lite innan jag gör något annat.

Vi ska även få besök idag av min fina morbror med hans familj. Dom ville hälsa på oss alla och se lilla fina Melody för första gången. Vi ska fika lite och snacka skit och ha allmänt trevligt!
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0